Hanya klik iklan untuk sedekah amal jariah. Dengan menekan/ klik iklan di halaman ini anda telah membuat sedekah kepada admin...t.kasih

Allah berfirman dalam Surah al-Hujuraat ayat 12:

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اجْتَنِبُوا كَثِيرًا مِنَ الظَّنِّ إِنَّ بَعْضَ الظَّنِّ إِثْمٌ ۖ وَلَا تَجَسَّسُوا وَلَا يَغْتَبْ بَعْضُكُمْ بَعْضًا ۚ أَيُحِبُّ أَحَدُكُمْ أَنْ يَأْكُلَ لَحْمَ أَخِيهِ مَيْتًا فَكَرِهْتُمُوهُ ۚ وَاتَّقُوا اللَّهَ ۚ إِنَّ اللَّهَ تَوَّابٌ رَحِيمٌ

Maksudnya: "Wahai orang-orang yang beriman, jauhilah kebanyakan sangka (kecurigaan), kerana sebahagian daripada sangkaan itu dosa. Dan janganlah mencari-cari keburukan orang dan janganlah mengumpat satu sama lain. Adakah seseorang kamu suka makan daging saudaranya yang telah menjadi mayat tentu sahaja kamu tidak suka. Dan bertaqwalah kepada Allah. Sesungguhnya Allah maha menerima taubat lagi bersifat ar-Rahim."

tersurat tersirat

tersurat tersirat
-Saya suka PAS kerana merapati pemimpin dan ahlinya menjadikan saya orang yang baik. Saya mudah menginsafi hidup yang akan menemui matinya. Saya suka UMNO kerana merapati pemimpin dan ahlinya menjadikan saya peka untuk memahami kesusahan rakyat, khususnya menjaga kepentingan bangsa saya. Saya suka PKR dan DAP kerana merapati pemimpin dan ahlinya menjadikan saya bersemangat untuk memperjuangkan keadilan dan menegakkan hak-hak rakyat yang terpinggir. Saya tidak nyatakan parti-parti lain kerana dua sebab. Pertama, bersifat tempatan seperti parti-parti Sabah dan Sarawak. Kedua, kerana kemunculannya sudah semakin tidak relevan. Saya tidak suka PAS kerana mudah melabelkan orang yang tidak menyokongnya sebagai tidak Islamik. Saya tidak suka UMNO kerana bersikap double standard dan angkuh dengan kuasa. Saya tidak suka PKR dan DAP kerana menunjukkan imej memperjuangkan kebebasan, tetapi realitinya tetap alergik pada perbezaan pendapat. .

ketuanan melayu

ketuanan melayu

Jumaat, 16 November 2012

Ketua Pengarah Kesihatan itu kegersangan rupanya...Kakak Misi pun dah lama tak mendapat

 bahasa paling kasar dan lucah dikeluarkan pada entri Malaymerdeka. Kenapa? kerana terlampau sakit hati dan terhinaoleh perbuatan sumbang orang besar dan bini orang berbangsa melayu Islam.
Kontolnya sudah ngang...tak tahan sangat ...berburit dengan bini orang....aduh! kerja apakah ini?
Perempuan itu kerja sebagai misi...memalukan semua bangsa misi...kerana beranggappan semua misi boleh pakai asal pandai hayat....macam cerita apacelop...

http://1.bp.blogspot.com/-K4OxL9yH6zk/UKRFQkwGQOI/AAAAAAAAtRE/XaSDdmFOtvo/s1600/Capture.JPGKetua Pengarah Kesihatan Malaysia, Datuk Seri Dr. Hasan Abdul Rahman Khalwat Dengan Wan Syarifah Nooraazmanita Jururawat Gred41Hotel Pullman Putrajaya Ketua Pengarah Kesihatan Malaysia, Datuk Seri Dr. Hasan Abdul Rahman Khalwat Dengan Wan Syarifah Nooraazmanita Jururawat Gred41ss

 Seri Dr Hasan Abdul Rahman didakwa berkhalwat dengan seorang pegawai kementerian sama, Wan Syarifah Nooraazmanita Wan Hassan, 36, di sebuah bilik Hotel Pullman Putrajaya, di sini kira-kira 2.18 pagi.

 celaka dan bangsat punya melayu itu yang jawatan besar...tapi tak guna akai langsung walau sedikit.
Perempuan misi itu pulak sudah merenyam gila nak mengemut.....dah tak kenal dosa dan neraka!
Aku kira mereka ini hanya Islam pada nama....nasib mereka baik dilahirkan dari cipap melayu dan jadi melayu serta Islam automatik. Kalau meraka dari bani kafir sudah tentu yang lelaki terus kulop sampai mati dan perempuan itu mengelebar bibir bawahnya!
Mereka layak dipanggtil haram jadah dari situsi kisah mereka terpecah! Mungkin mereka dah selesai atau pak aji dah tunggu lama malaon itu selesai memburit. Dari pengisahan mereka ditangkapkeduanya berpakaian lengkap namun mengaku berkhalwat....kah..kah..kah..siot punya ketua pengarah sikontol gersang...misi kemut itu pun dikatakan dalam proses nak cerai...tengok tu dalam proses nak cerai...palah bangang kedua-dua melayu cibaot nie...
Ni cuba baca aku sedut dari blog tt tentang kesiotan mereka  menjadi kemarahan rakyat malaysia.
          

entot itu indah. sapapun suka mengentot dan dientot. seks penting dalam kehidupan. tuan punya kontol yg jd pengawal kebuasan kontol sendiri.

bkn org pej agama yg kn kawal kontol org lain. entot halal biasanya xbuas. entot haram memang buas, kontol jarang dpt di kawal oleh empunya, yg ni perlukan lapisan penapis air kontol. kalo xtapis nanti 9bulan ada manusia dlm longkang, sungai, tong sampah, pagar surau, tangga masjid, dpn rumah jiran. on SURAT DARI PEMBACA KEPADA KETUA PENGARAH KESEHATAN

Anonymous

 keturunan apek soi lek dari kementerian yg sama... kah...kah....kah.... bukan berkhalwat.... berkongkek.... kah...kah....kah... trade mark utk kementerian kesihatan.... membureet selalu.... on KETUA PENGARAH KESEHATAN IALAH MAT ENTOT BERBINI GEMOK

Anonymous

on 11/15/12

                                       

Tiada ulasan:

Catat Ulasan