Hanya klik iklan untuk sedekah amal jariah. Dengan menekan/ klik iklan di halaman ini anda telah membuat sedekah kepada admin...t.kasih

Allah berfirman dalam Surah al-Hujuraat ayat 12:

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اجْتَنِبُوا كَثِيرًا مِنَ الظَّنِّ إِنَّ بَعْضَ الظَّنِّ إِثْمٌ ۖ وَلَا تَجَسَّسُوا وَلَا يَغْتَبْ بَعْضُكُمْ بَعْضًا ۚ أَيُحِبُّ أَحَدُكُمْ أَنْ يَأْكُلَ لَحْمَ أَخِيهِ مَيْتًا فَكَرِهْتُمُوهُ ۚ وَاتَّقُوا اللَّهَ ۚ إِنَّ اللَّهَ تَوَّابٌ رَحِيمٌ

Maksudnya: "Wahai orang-orang yang beriman, jauhilah kebanyakan sangka (kecurigaan), kerana sebahagian daripada sangkaan itu dosa. Dan janganlah mencari-cari keburukan orang dan janganlah mengumpat satu sama lain. Adakah seseorang kamu suka makan daging saudaranya yang telah menjadi mayat tentu sahaja kamu tidak suka. Dan bertaqwalah kepada Allah. Sesungguhnya Allah maha menerima taubat lagi bersifat ar-Rahim."

tersurat tersirat

tersurat tersirat
-Saya suka PAS kerana merapati pemimpin dan ahlinya menjadikan saya orang yang baik. Saya mudah menginsafi hidup yang akan menemui matinya. Saya suka UMNO kerana merapati pemimpin dan ahlinya menjadikan saya peka untuk memahami kesusahan rakyat, khususnya menjaga kepentingan bangsa saya. Saya suka PKR dan DAP kerana merapati pemimpin dan ahlinya menjadikan saya bersemangat untuk memperjuangkan keadilan dan menegakkan hak-hak rakyat yang terpinggir. Saya tidak nyatakan parti-parti lain kerana dua sebab. Pertama, bersifat tempatan seperti parti-parti Sabah dan Sarawak. Kedua, kerana kemunculannya sudah semakin tidak relevan. Saya tidak suka PAS kerana mudah melabelkan orang yang tidak menyokongnya sebagai tidak Islamik. Saya tidak suka UMNO kerana bersikap double standard dan angkuh dengan kuasa. Saya tidak suka PKR dan DAP kerana menunjukkan imej memperjuangkan kebebasan, tetapi realitinya tetap alergik pada perbezaan pendapat. .

ketuanan melayu

ketuanan melayu

Jumaat, 23 November 2012

Ketua Pemuda Umno ditahan polis bersama arak, dadah


 Ketua Pemuda Umno cawangan di Negeri Sembilan ditahan polis dalam satu serbuan minggu lalu.
“Dia ditahan di sebuah hotel dalam keadaan dikelilingi dadah dan arak,” kata Ketua Cabang KEADILAN Rembau, Badrul Hisham Shahrin kepada Keadilan Daily.
Mendedahkan hal itu, beliau berkata, bapa kepada individu itu seorang pemimpin Umno bergelar Datuk yang juga bekas senator.
Badrul Hisham yang dikenali sebagai Chegubard berharap pendedahan awal itu bertujuan mengelak kes kecurangan pemimpin disorok atas arahan politik.
“Kita harap pendakwaan dapat dilakukan dengan adil. Polis dapat bertindak tegas tanpa mempeduli tekanan politik Umno,” kata Penyelaras Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) itu.
Sebelum ini, beliau berkata, banyak kes salah laku pemimpin Umno disenyapkan tanpa diambil tindakan ekoran tekanan kepada pihak berkuasa.
“Pernah kes seorang Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) salah guna senjata,  lepaskan tembakan kerana berbalah dengan orang, laporan dibuat tetapi kes ditutup,” katanya.

Khamis, 22 November 2012

bersedia! malapetaka sudah tiba, kecelakaan sudah datang,

SELAMATKAN BUMi MALAYSIA
Penduduk Gebeng harus bersedia menghadapi kiamat.  Malapetaka sudah tiba melalui Pelabuhan Kuantan. Dilaporkan Lebih 100 kontena yang disyaki mengandungi bijih nadir bumi telah tiba di Pelabuhan Kuantan hampir tengah malam semalam di bawah kawalan ketat luar biasa pihak polis.

Pengerusi Gabungan Stop Lynas, Andansura Rabu, yang berada di pelabuhan, memberitahu Malaysiakini bahawa sebilangan besar anggota polis dan kakitangan Lynas berada di dok malam tadi.

kira-kira 102 kontainer tiba di Pelabuhan Kuantan pada kira-kira jam 11 malam, yang beliau syaki mengandungi bahan mentah untuk loji nadir bumi Lynas di Gebeng.

Menurut Andansura, pengangkutan kontainer tersebut ke loji tersebut, sejauh kira-kira 7km jauhnya bermula antara jam 1 pagi hingga 2 pagi. Katanya, ia dipindahkan oleh trak kontena yang diiringi oleh pihak pollis dan proses itu masih berterusan pada 8 pagi.

Walaupun dokumen pelabuhan tidak menyatakan bahan yang disimpan di dalam kontena tersebut, Andansura berkata kehadiran ramai polis mendorongnya untuk mempercayai bahawa ia adalah bijih nadir bumi dari Australia.
Beliau juga mendakwa bahawa polis telah menutup jalan utama dari pelabuhan ke loji tersebut, dan menggunakan tiga kereta polis untuk mengiringi trak kontena itu. Terdapat dua lagi kenderaan polis yang diletakkan di pelabuhan.

Polis menghalang Andansura dan beberapa aktivis anti-Lynas yang lain daripada mengambil gambar dan mereka berulangkali dilarang dari menghampiri kawasan itu.

Para aktivis berkata mereka mengesan ramai kakitangan dalam pakaian seragam Lynas di pelabuhan itu.


Kontena yang disyaki itu, tiba ketika gabungan anti-Lynas Himpunan Hijau sedang mengadakan perarakan sejauh 300km dari Kuantan ke Kuala Lumpur

Jumaat, 16 November 2012

Ketua Pengarah Kesihatan itu kegersangan rupanya...Kakak Misi pun dah lama tak mendapat

 bahasa paling kasar dan lucah dikeluarkan pada entri Malaymerdeka. Kenapa? kerana terlampau sakit hati dan terhinaoleh perbuatan sumbang orang besar dan bini orang berbangsa melayu Islam.
Kontolnya sudah ngang...tak tahan sangat ...berburit dengan bini orang....aduh! kerja apakah ini?
Perempuan itu kerja sebagai misi...memalukan semua bangsa misi...kerana beranggappan semua misi boleh pakai asal pandai hayat....macam cerita apacelop...

http://1.bp.blogspot.com/-K4OxL9yH6zk/UKRFQkwGQOI/AAAAAAAAtRE/XaSDdmFOtvo/s1600/Capture.JPGKetua Pengarah Kesihatan Malaysia, Datuk Seri Dr. Hasan Abdul Rahman Khalwat Dengan Wan Syarifah Nooraazmanita Jururawat Gred41Hotel Pullman Putrajaya Ketua Pengarah Kesihatan Malaysia, Datuk Seri Dr. Hasan Abdul Rahman Khalwat Dengan Wan Syarifah Nooraazmanita Jururawat Gred41ss

 Seri Dr Hasan Abdul Rahman didakwa berkhalwat dengan seorang pegawai kementerian sama, Wan Syarifah Nooraazmanita Wan Hassan, 36, di sebuah bilik Hotel Pullman Putrajaya, di sini kira-kira 2.18 pagi.

 celaka dan bangsat punya melayu itu yang jawatan besar...tapi tak guna akai langsung walau sedikit.
Perempuan misi itu pulak sudah merenyam gila nak mengemut.....dah tak kenal dosa dan neraka!
Aku kira mereka ini hanya Islam pada nama....nasib mereka baik dilahirkan dari cipap melayu dan jadi melayu serta Islam automatik. Kalau meraka dari bani kafir sudah tentu yang lelaki terus kulop sampai mati dan perempuan itu mengelebar bibir bawahnya!
Mereka layak dipanggtil haram jadah dari situsi kisah mereka terpecah! Mungkin mereka dah selesai atau pak aji dah tunggu lama malaon itu selesai memburit. Dari pengisahan mereka ditangkapkeduanya berpakaian lengkap namun mengaku berkhalwat....kah..kah..kah..siot punya ketua pengarah sikontol gersang...misi kemut itu pun dikatakan dalam proses nak cerai...tengok tu dalam proses nak cerai...palah bangang kedua-dua melayu cibaot nie...
Ni cuba baca aku sedut dari blog tt tentang kesiotan mereka  menjadi kemarahan rakyat malaysia.
          

entot itu indah. sapapun suka mengentot dan dientot. seks penting dalam kehidupan. tuan punya kontol yg jd pengawal kebuasan kontol sendiri.

bkn org pej agama yg kn kawal kontol org lain. entot halal biasanya xbuas. entot haram memang buas, kontol jarang dpt di kawal oleh empunya, yg ni perlukan lapisan penapis air kontol. kalo xtapis nanti 9bulan ada manusia dlm longkang, sungai, tong sampah, pagar surau, tangga masjid, dpn rumah jiran. on SURAT DARI PEMBACA KEPADA KETUA PENGARAH KESEHATAN

Anonymous

 keturunan apek soi lek dari kementerian yg sama... kah...kah....kah.... bukan berkhalwat.... berkongkek.... kah...kah....kah... trade mark utk kementerian kesihatan.... membureet selalu.... on KETUA PENGARAH KESEHATAN IALAH MAT ENTOT BERBINI GEMOK

Anonymous

on 11/15/12

                                       

Isnin, 12 November 2012

Umno/BN hanya tinggal 161hari saja lagi

VOTE ONLINE PRU13:
"Setujukah anda DSAI dilantik Perdana Menteri Malaysia ke 7?"
Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.






COUNTDOWN JANGKA HAYAT UMNO BN

Created by Klik untuk dapatkan


Khamis, 1 November 2012

Nazri Aziz Micheal Chia dan Nadem Nazri apa hubungan

NONENONEPengarah Strategi PKR, Rafizi Ramli hari ini mendedahkan dan mendakwa hubungan antara kedua-duanya didakwa adalah dalam bentuk 
kenderaan SUV Hummer berwarna hitam, yang berharga lebih RM459,000, yang dimiliki oleh Chia dan mungkin telah digunakan oleh anak sulung Nazri, Nedim.
Tindakan Menteri Undang-undang Datuk Seri Mohd Nazri Abdul Aziz didakwa mempunyai konflik kepentingan apabila beliau memberitahu Parlimen bahawa ahli perniagaan Michael Chia telah dibersihkan daripada tuduhan rasuah, kerana mereka berdua dilihat sebagai kawan.
Satu salinan saman trafik yang dinyatakan pemiliknya  sebagai Chia Tien Woh dan gambar-gambar yang menunjukkan bahawa kenderaan itu kerap dikesan di kondo di mana Nedim tinggal 
 Rafizi Ramli pada sidang medianya di Parlimen hari ini, Nedim Nazri menggunakan kenderaan mewah jenis Hummer berwarna hitam dengan nombor pendaftaran WNX 9776 milik Chia.“Saman bernombor 1100105197 bertarikh 1 April 2011 mengesahkan ia milik Michael Chia atau Chia 0tien Woh (670406-12-5261),” jelas Rafizi.
kereta tersebut kebiasaannya dipandu oleh pemandu peribadi keluarga Nedim di antara kediaman beliau di Clearwater Residence, dan kedai miliknya di Bangsar Shopping Complex.
dalam keadaan Chia disiasat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM), kenyataan Nazri yang bermati-matian mempertahankan taikun balak itu pasti menimbulkan konflik kepentingan dalam skandal RM40 juta.
Chia adalah individu utama dalam skandal penyeludupan wang haram RM40 juta kepada Ketua Menteri Sabah, Datuk Seri Musa Aman dan ditahan Suruhanjaya Bebas Pencegahan Rasuah Hong Kong (ICAC) pada 2008 berhubung perkara itu.
Nazri sebelum ini berkata di Parlimen, Musa dibebaskan dari tuduhan rasuah selepas pihak berkuasa di Malaysia dan Hong Kong mendapati RM40 juta yang didakwa cuba diseludup Chia ke Malaysia bukan untuk Musa, sebaliknya untuk Umno Sabah.-MK/KD